Forum www.fwg.fora.pl Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
M15A4 Carabine [CA] - mini recenzja
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fwg.fora.pl Strona Główna -> Sprzęt / Opinie i informacje

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wilq
Administrator
Administrator



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk - Otomin


PostWysłany: Nie 22:08, 11 Kwi 2010    Temat postu: M15A4 Carabine [CA] - mini recenzja

RECENZJA CLASSIC ARMY M15A4 CARABINE

Stało się. Długo oczekiwana paczka w końcu przyszła. Scyzor idzie w ruch i moim oczom ukazuje się pudełko. Kolorowe z wizerunkiem karabinu i logiem firmy oczywiście - nic specjalnego.

[link widoczny dla zalogowanych]

Ale przecież to wnętrze jest ważne. A w środku znajduję się :
-replika
-magazynek Hi-cap
-wycior
-klucz do regulacji muszki

[link widoczny dla zalogowanych]

Może zacznę od końca. Klucz to kawałek plastiku, wycior również. Magazynek to metalowy Hi-cap o pojemności ok. 300 kulasów.

[link widoczny dla zalogowanych]

Wchodzi bez problemu, w gnieździe siedzi ciasno, podaje bardzo dobrze, choć nie wszystkie kulki. Ale taki to już urok tego typu magów.
Teraz danie główne M15-stka.

[link widoczny dla zalogowanych]

No właśnie co to w ogóle jest? Nazwa kojarzy się z M16-stką, a wygląda jak M4-rka. A wszystko rozbija się o licencje. Jest bowiem replika cywilnej wersji M4 produkowanej przez ArmaLite. Na body znajdują się oznaczenia tejże firmy oraz numer seryjny.

[link widoczny dla zalogowanych]

Ogólnie spasowanie części jest niezłe, jakość plastików i metalu także. Zastrzeżenia mogę mieć tylko do muszki, która złapała luz i musiała zostać usztywniona izolacyjną.


Bebechy i osiągi:

Gearbox jest tym do czego przyzwyczaiło nas CA. Jednym słowem - pancerny. W środku znajduje się: szkielet gearboxa, bardzo ceniony, uważany za najlepszy ze stockowych GB odlewanych na 6mm stalowych łożyskach, stalowe zębatki, silnik typu high torque, znany i lubiany żółty, wzmacniany tłok, cylinder normalny typ 1, mosiężna prowadnica sprężyny bez łożyskowania, ale za to na stalowej podstawie. To wszystko jest powodem, dla którego GB Classic Army są uważane za jedne z najmniej awaryjnych w stocku i są świetną podstawą do lekkich tuningów. Od siebie dodam, że po około 15 tys. kulek nie ma prawie żadnych śladów zużycia. Zębatki są jak nowe jedynie tłok ma trochę starte zęby, ale nie na tyle żeby nie pochodził jeszcze co najmniej 10 tys. kulasów. W stocku z wymienioną jedynie lufą na preckę niesie skutecznie na 40m (wg. Google Earth). Zasięg maksymalny to ok. 50m.

by Wilq
Powyższy tekst jest moją własnością. Zakazuję kopiowania go, cytowania, edycji bez mojej zgody.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wilq dnia Pon 18:25, 03 Maj 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wilq
Administrator
Administrator



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk - Otomin


PostWysłany: Pon 18:05, 03 Maj 2010    Temat postu:

Up. dodana druga część.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin